Duyguck_ bende probiyotik kullaniyorum ama kakasi çok düzensiz dun baska bi mama denedik 1 defa verdm sadece 10 dakikada kaka yaptı aceba dedm benm verdigim mamada mi sorun inek sütüne alerjisi var normalde inek sutu olmayan mama kullaniyoruz ama dun o mamaya benzer ama bir tik inek sutu varmış içinde verdm aninda kaka yaptı