Merhaba anneler benim arkadaşımın bebeği 10 aylık hala 0 6 ay emzik kullanıyor 6 18 ay aldı tutmadı. Biberonu da suluğu da hicbir sekilde tutmuyor nasıl alıştırabilir? Gögüs ucu küçük oldugu için buyuk uçlu şeyleri tutmuyor olabilir mi? Hala 0 6 ay emzik kullanması ağız yapısına zararı olur mu? Tavsiyesi, fikri olan yazarsa çok sevinirim.