Feraye_
İlk 21 gün kullandım hic bi yan etkisi olmadı regl olup 7 gün aradan sonra 5 tane ye yakın ictim icmedim bende sancı olmaya başladı 10 gün falan 10 günün sonunda taş düşürdüm arkadasımla konustum arkadaşım cok agır bi ilac oldugunu ve kullanınca böbrekleri calıştırdığı icin cok su tükenmen gerekliydi dedi ben ramazan ayında kullandım oruc tutunca bi gece ictiğim icin olabilir ve arkadaşlarını anlattı cok yan etkisi oldugunu söyledi ben kullanmayı bıraktım onun yerine baska doğum kontrol hapı kullan ucuz diye doktorlar bunu yazıyor dedi hatta bi arkadaşının sakalları cıkmış duyunca korktum bidaha gidersem gecikmem olursa baska ilac yazdırıcam