Bizim de yüksek çıkmıştı.Çok korkmuştum.Gün boyu ağladım.Çok şükür sonra topuk kanı verdiğimizde aramadılar.Şuan 5 aylık geçenlerde her ihtimale karşı kan verdik normal çıktı.İlk topuk kanında genelde yüksek çıkabiliyor.İçinizi ferah tutun.İnşallah diğeri normal çıkar.