Oğlumla son günlerde bi türlü iletişim kuramıyorum. Eşim bu aralar evde oda sürekli ilgileniyor. Ama mesela yemeği ondan yiyyor benden yemiyor onunla oynuyor benimle oynamıyor
O bişeyi yapma dediğinde dinliyor ben yapma dediğimde bana vurmaya başlıyor
Ona gidip gidip sarılıyo ben sarılmak istediğimde beni itiyo 2 yaş sendromuna girdi anlıyorumda ben ne yaptım onu anlamıyorum aşırı moralim bozuldu😀 düşmanıymışım gibi davranıyor
Kuzenimle eşimle çok gğzel oynuyo ben odaya girince şımarıp oyunu bozuyomuş sen gelince böyle yapıyo diyolar ben gelince onlarada vurmaya başlıyo
Ne yapayım ben akıl verin ya çözemiyorum artık