Kızlae süpürge sesiyle uyuttuğum zaman uzun uyuyor. Harici hemen uyanıyor. Annemde kalmaya geldim annem süpürge sesinde çocuğun başı ağrır açma sesi dedi. Direk uyudu annemde. Ama sofrayı toplarken uyandı hemen. Sizinde bebekleriniz böyle mi? Sese alıştırmam mı lazım? Annem alışsın diyor ama daha üç aylık? Napim kızlar?