Kızlar 4 yaşında kızım var, önceki oturduğumuz ev 2. Kattı ve oturduğumuz evdeki bütün camlar üstten açılıyordu, zaten serin oluyordu yazın güneş almıyordu çok. O yüzden bi korkum yoktu çok rahat büyüttüm kızımı, yani bütün işlerimi rahatça yapıyordum banyoya bile giriyordum o uyanıkken falan. Ama yılbaşından önce taşındık 5. Katta oturuyoruz pencerelerin hiç biri üstten açılmıyor. Bizde taşınır taşınmaz ilk iş zaten şu makas şeklinde kilitler oluyor ya onlardan almıştık pencereleri yarım açıyoruz. Şu an için tek korkum mutfak ve balkon. Mutfağa o kilitlerden almamıştım ama olmazsa oraya da alıcam hemde sineklik yaptırayım diyorum şu yukarı doğru açılıp kapananlardan hani, ileri doğru itilip açılandan değil de. Balkon kapısı içinde kilitli olan sineklikler varmış onlardan yaptırayım diyorum. Başka çare gelmedi aklıma 🙄 Sonuçta yaz geliyor ve evimiz çatı katı+bütün odalar sabahtan akşam batana kadar komple güneş alıyor mecbur bi kapı pencere açık olucak illa ki 🤦🏻♀️ Benim gibi üst katlarda oturup çocuk büyüten anneler siz nasıl çözüm buldunuz ?