_anne_ 7 aylık bebeğime doktor alerji maması verdi siz hangi markayı kullanıyorsunuz nasıl veriyorsunuz biberonda mı ek gıdasının içine mi katıyorsunuz
Balbocegim_51 Biz 3 buçuk aylığız aptamil kullanıyoruz biberonla çok zor içiyor ama tadını beğenmiyor içirmek çok yoruyor
_anne_ papatyam-34 yemeklerinin içine katıyormusun benim kızım 2.ayından beyri biberon kullanmıyor zorluyorum ama içmiyor