Feyzosumunannesi Babymm benim 9 seans 3 kontroldu 3 sene oldu yaptıralı sadece özel.bolge alt kısımlarda tuglenme şeklinde çıktı
Nrc-2 Babymm kıl tipinize bağlı. Ben 10 seans gitmiştim anca sonuç alabildim doğum sonrasında da tekrarladı🤦🏻♀️ Alexander makineyi tercih ederseniz çok daha iyi
66arasim Feyzosumunannesi Bende gidiyorum aşırı derecede canım yaniyo ya bende mi bir sorun var sadece koltuk altı ve kollarıma yaptirabildim dayanamadım normalde dayanırım sezeryan doğum yaptım bir günde ayaklandim
Pnrg Babymm koltuk alti, genital ve alt bacak buz lazer, acisi koltuk alti ve bacakta hic yok diyebilirim. genitalde cok minik cimbizla tuy ceker gibi bir sizi oluyor agdanin cok cok altinda bir aci kesinlikle
Hellomoto Babymm ben 2 seansta tamamen bitti diyebilirim kişiden kişiye değişiyor sanırım benim zaten çok az vardı
Ozgzcn Babymm 24 seans ( 6 kontrol 6 seans şeklinde iki defa paket almıştım )oldu toplamda şuan hiç tüyüm yok bekarken yaptırmıştım harika bişey hamileliğimdede tüylenme sorunum olmadı çok memnunum
Babymm Ozgzcn çok iyi 2 paket aldınız o zaman dimi ? Hangi bölgelere girdiniz bacak üst bacağa girdiniz mi
Feyzosumunannesi Babymm ilk başlarda yapıyordum ama jilet ile kısılma olmuyor ben makina ile kisaltiyordum