_BabyYoda 1günlük
_BabyYoda bence hemen mamaya başlamayın bebeğinizi sık sık emzirin sadece.Emdikçe sütünüz gelecek.Benimde öyle idi ama indi sıcak duş,sıcak havlu koydum göğüslerime,beneğimi de 1 aaatte bi uyandırıp emsirdim.Sonrasında ilk ay yeterince kilo aldı ilk hafta zaten 200-300 gra kadar kilo vermesi normal bebeğin,ama şu anda sadece emzirin daha çok küçük.Ki ben 2. Ayda istemeden mama takviyesi yaptım .Belki sizin ihtiyacınız bile kalmayacak.Çok komposto için.Sütünüz gelir emin olun ama önemli olan emzirmek bolca.Ayrıca memeden süt gelmeden önce bir sıvı gelirmiş o sıvı bağışıklık için çok önemli.bebeğinizin şu an midesi çok küçük bir damla bile olsa yeter ona Dr lar öyle diyor