Hanımlar merhaba; bir konuda bilginize ihtiyacım var..mart ayı başında ertesi günü hapı kullanmak zorunda kaldım ve kullandım sonrasında regl dönemim geldi ve normal ilerledi..regl bitince 10gün aşmasına rağmen yine hafif hafif kanamam oldu ve bende ertesi günü hapının etkisine bağladım..içime şüphe düştü bugün test yaptım ve silik çizgiyi gördüm😣hem silik çizgi çıkması hemde kanamanın hala olması normalmidir?bilmem derdimi anlatabildimmi🙏Çok telaşlıyım anlayın beni🌸