Ar-ba Kızlar doğumundan 6 ay sonra adet oldum bu ay 7 aydayız. 5 gün gecikti bugün test yaptım negatif. Adet ne zaman düzene giriyor bileniniz var mı? Her gün bugün olur muyum acaba diye düşünmekten sinir basmaya başladı bana:(