BuseveMinigi Emzik meselesiyle başım belada. Kimisi ver diyor kimisi emiyorsa kesinlikle diyor ne yapacağıma şaşırdım artık. 45 günlük bir oğlum var ilkte emzik kullanmayacağım diyordum doğum sonrası kaynanam yanımda kaldı ve çocuğu emziğe alıştırdı. Şimdi sadece uyurken emzik istiyor onun dışında gün içinde kullanmıyor sadece uykuya geçişte. Meme reddi olur diye ödüm kopuyor 2 haftadır emerken boğulur gibi olup göğüsümü reddediyor. Bugün emziği kestim ve emzikle 5 dk uykuya dalan çocuk 1 saatte zor uyuyor. Kilo alımıda gayet iyi. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Mom9 BuseveMinigi biberon meme reddi yapar emzik yapmaz. Benim kızımda 55 günlük 1.aydan sonra emzik verdim. Çok meme emmek isterse ya da banyodan sonra çok acıkınca giyindirene kadar veriyorum. Zaten her zaman istemiyor. Uykuya geçişte vermiyorum kendisi uyuyabilsin diye
Snlevrn BuseveMinigi Canim ben bunu doktoruma sordum 4. Aya kadar verebilirsin ama 4. Aydan sonra kesinlikle biraktirmalisin dis ve damak yapisini bozar dedi bende 2 ay icin vermeyi istemedim ama 1 emzik 1 insan demekmis herkes öyle diyor 😂
BuseveMinigi Mom9 benim oğlumda uykuya geçişte istiyor işte 😔 emziği olduğunda kendi kendine bile uyuyor. Emzirme akademisi var facebook sayfasında takip ediyor musunuz? Emzik için öyle şeyler yazıyorlar ki kendimi suçlu hissettim.
Mom9 BuseveMinigi evet fazlasına bende karşıyım. Gün içinde vermeye. Belli zamanlar için vermekte bence sakınca yok. 2yaşından öncede bıraktırmak gerekiyor. İçinizden nasıl geliyosa öyle davranın 😊
Anita Verin bence hem emzik meme reddi yapmaz bence çok verilmezse tokken verirsin dışarda zor durumda uykuda bu zamanlarda ben çok uğraştım oğlum istemedi şuan 4 aylık emzik yerine uykuya dalarken parmagini emiyor kendine emzik yaptı bunu çocuklar emme ihtiyacı hissediyorlar tokken bile