Oğlum sallanarak uyumaya alıştı ama beşikte. Asla ayaklarımda sallanmak istemiyor. 9 aylık. Ve gittiğim yerlerde çok zorlanıyorum beşik arıyor uyumuyor mecbur bulmak zorunda kalıyorum. Asla ayağımda sallanmıyor ağlıyor direniyor napıcam bilmiyorum ayağıma alışmasını istiyorum yapamıyorum akıl verin lütfen. Bir yere gidince o kadar zorlanıyorum ki beşik olmadan sabaha kadar uyumuyor napıcam🥺