starwomen tiredmom_ Bebek bezi kendisi seçiyor. Ben Prima kullanıyordum ama ne sızdırmadı ne de taşması bitmemişti. 10 aydır sleepy extra kullanıyorum bir kere sızma, taşma olmadı