ikra11- bizde çok çektik bu zıkkım egzamadan 😬 öncelikle alerji diyetinde kaçak olmaması gerekir yani alerjisi olduğu herşey kesilmeli . Bilindik tüm markaları denedik ama bepanthol sensidaily çok iyi geldi , vücudunu bunla nemlendiriyorum . Yüzüne de la roche posay kullanıyoruz. Egzaması kötü durum da ve kaşınır haldeyse bepantholun sensiderm olanını egzama üzerine sürüyordum kaşıntısını alıyordu . Kıyafetlerine asla yumuşatıcı kullanmadım ve duru granüle yıkayıp çift durulama yaptım hep muhakkak .