AyEmRa 3 yas 1,5 yas 2 oglum var ve ben buna hiç dikkat etmedim canları ne zaman su isterlerse o zaman içiyorlar konusmadan önce de ben her yemek sonrası teklif ediyordum ne kadar içerlerse kaç ml bilmem cunku hep bardaktan içtiler 🤣bide su markası ne olursa onu içtiler bence o kadar da kasmamak gerekli sadece cesme suyu vermedim karın agrısına sebep olursa diye onun dısında hangi hazır su olursa onu içtiler hatta köye gidersek hayrat cesmelerinden su doldurdum sonucta dagdan gelen su tertemiz diye onuda içirdim sorun olmadı 🤣