Oz_ge1 bak bizimki de ayni bu sekilde her yerinde vardi doktorumuz yoktu bi doktora gittik devlete elbiselerden kaynakli deterjan falan degistir dedi yaptik gecmedi bi iyilesiyo bi daha cogaliyor sicakta daha kotu oluyor ekim ayina kadra zibinla gezdirdim cocugu cogalmasin diye kendi doktorumuza gittik ozele ne alakasi var dedi direk uyuz bu agir gelir diye ilk egzama tedavisi kullandık emin olmak icin gecirdide hemen fakat tekrar cogaldi uyuz tedaviisi olduk komple kurtuldum yani suan 7 ayligiz