[silindi] Bebeğim 3 ay 19 gunluk maddi olarak sıkıntı da olduğumuz için maaşı bekledik bu zamana kaldı yaptırabilir miyiz? Bu zamanda yaptıran var mi?
printhelloworld [silindi] yapılabiliyormuş ama ben biraz sakar olduğum için kendime güvenemedim hastanede yaptırmıştım
Balkuupu [silindi] Ağızdan yapılıyor ve pahalı bir ilaç olduğu için bebeğim tepkisi ile dökme ihtimaliniz var. En iyisi sağlık ocağında ve ya hastanede yaptırmanız 🙏🏻
Gulcekizim [silindi] evet yapılabilir ama bebek tükürebilir kusabilir tedbir için sağlık ocağında yapılsa daha iyi olur . Bı de benim kızın reflüsü var çok kusan bı bebek o yüzden aç karnına verdim besledikten üç saat sonra ona rağmen zor icirdik