Ymn1 gözümde canlanır koskoca maaaziiii…..
Tam bir kabustu, bir gecede 4 kez acile gittiğimizi bilirim… bebeğim 7 aylık oldu, 3 ayda azalmaya 1,5 haftada bir atak geçirmeye başladı ve sonrası tamamen kayboldu. Ama bazı bebeklerde 4 ayı bulabiliyormuş.
Tecrübelerimi hemen anlatayım umarım işine yarar.
*saat farketmeksizin ılık duş aldır kriz anlarında
*titreşimli ana kucağı kesinlikle bizde çok işe yaradı, kolik bi nevi asla bitmeyen bi gaz olduğu için popo kısmına vuran titreşim onu rahatlatıyor. Ben onunla çok çok rahatladım ve ,
*maflor plus damla, günde 6 damla diye verdi doktorumuz ama ben en başından beri 8 damla olarak veriyorum. Maflor plus damla kolik bebeklere öneriliyor. Ayrıca ishal varsa onuda kesiyor , gaz oluşumu engelliyor. Ne damlalar kullandık hiç biri işe yaramamıştı. Zaten üzerindede yazıyor yeni doğana ve koliğin önlenmesine yardımcıdır diye. Doktorunuza sorup kullanabilirsiniz önerirse eğer.
*sürekli olarak bisiklet hareketi yaptır
*gaz patikleri var ondan deneyin
- ve çok saçma ama YouTube’dan buzuki Orhan kolik bebek müziği ile saçma bi şekilde sakinleşiyordu, 2 saatlik olanı açıp sürekli onu dinletip onunla uyutuyordum şaşırtıcı ama çok iyi geliyordu bize.
Sakinliğini koru lütfen , unutma ki geçecek. Bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama sabır et. Çok uzun sürmeyecek. 💐