Yusufmrv Yelda0861 evet gittim ilginize cok tesekkur ederım♥️ Dr sadece b12 sı dusuk dedı ıgnr verdı. Muayenede hıc bır gevşeklik tespit etmedıgını herhangı bi testede gerek olmadıgını söyledi. 1 ay sonra iğneler bitince gel dedı. B12 eksıklıgıde yavaslık yaparmıs cocukta . Sonuc olarak böle kaldı oğlumu gözetimde tutuyorum bakalımm
Papatyam1703 Yusufmrv bu tür şeyler varsa bence korkmayın başını tutamıyor mu üstüne benim kızım 5 aylık emekledi ama hala tam oturmuyor her bebek kendine has bence bazı doktorlar şaşırmış durumda bu arada kızım 7 ay 5 günlük
Yelda0861 Papatyam1703 bizzat yaşayan biri olarak sadece sma baş tutmak değildir benim oğlumun başı hep dikdi zamanında tuttu ama ne yazık ki yaşıyoruz bu süreci İnşallah değildir hiç bir anne baba bunu yaşamadın ama tedbir her zaman lazım
AlyaMavi Yelda0861 Yelda hanım bende şüpheleniyorum da neler vardı belirti 😞dönemiyor benim ki 4 ay 10 günlük