Bushraa bu şekilde yaklaşan doktoru bırakın zaten . Kim ister ki bebeği hasta olsun. Aksine sizi motive etmesi gerekiyor. Ağlayıp stres olup bebişede bunu hissettirmeyin . Onlar şuan herşeyi anlıyorlar aslında annenin üzüntüsünü , mutluluğunu . Siz stres yaptıkça oda huzursuz olur . En yakın zamanda atlatırsınız umarım hepsini😀❤️