Daha öncede yazmıştım kimse cevap vermedi bebeğimin poposunda beze gibi bişey farkettim daha 3 4 aylıktı şuan 8 aylık olmak üzere 7 aya doğru kızarıklık oldu ve şişlik büyüdü kızarıklık iki haftada daha da arttı doktor apse olabilir dedi ama uç vermemiş uzun zaman olmuş uç vermesi gerekirdi dedi genelde sivilce gibi olup başlarmış ama bizimki direk dokununca hissedilen beze gibiydi anlamıyorum başına gelen var mı ??