Elamerve23 Minikkuzum1011 ben gebelik depresyonu geçirmiştim direk passiflora vermişti bana süte geçmiyor demişti sorun olmaz diye düşünüyorum ama yine de Bi doktora sorun isterseniz bana bakirkoy psikiyatrisi verdi.