arzucuk Merhabalar, sürekli konuşma hk postlar açılıyor görüyorum ama birşey merak ettim. Benim bebeğim 22 aylık mesela möö, hav, pisi pisiye bibi falan diyip el hareketiyle çağırıyor bunlar söylediği kelime olarak sayılıyor mu?
Tugceonrdml_ arzucuk en az 100 kelimesi olmasi gerekiyor trenyoldan konuşmayı geliştiren kitaplar alıp destekleyebilirsiniz
arzucuk Birbebekkkbircicek anne baba mama meme gibi gibi şeyler de söylüyor da hayvan seslerini merak etmiştim😅
arzucuk Tugceonrdml_ 100 kelimesi yoktur valla yeni yeni hatta hayvan seslerini çıkarmaya başladı. Her çocuk farklı bence ben karşısında ne kadar konuşsam da söylesem de o istediğini kapıyor