Merhaba herkese. Doğumdan sonra 7. Ayda ilk reglimi oldum.3 aydır düzenli regl oluyordum fakat yaklaşık 45 gündür rehl olamıyorum. 2 kez test yaptım negatif kanda da negatif. Normalde PCOS um var fakat daha önce böyle olmamıştım. Böyle bişey yaşayan var ml? Adet söktürücü hap kullanmalımıyım yoksa normal bişey mi?