Arkadaşlar merhaba bugün 2. Gün kızım 9 aylık aşısını oldu kızamıkçık falan olan bide diş çıakrma döneminde üstten yanları ptlamam üzere 2 gündür ateşi var 39 a kadar çıktığı oluyor aşırı huzursuz ne önerirsiniz çoğu şeyi yapıyorum gerçi ama 3 gün olmadan da doktora çok gitmek istemedim bişe yapmıyorlar ordada