Prensesannesi_24 Arkadaşlar dün burun estetiği oldum yüzümdeki şişlikler ne zaman iner ? Sizde baş ağrısı ne zaman oldu
Anneko Prensesannesi_24 ben değil ama kız kardeşim oldu 1 haftada normale dönecektir yüzünüzdeki şişlik ve morarma kardeşim 10. Gün işe dönmüştü