Merhaba hanımlar bebeğimde konak vardı aşırı derecede 1 ay geçmedi cilt doktoruna gittik 2 krem verdi karıştır sür dedi yaotık 2 gün sonra geçti birde yanaklarında ve vücudunda ezgazama var dedi o kremlerden kullan dedi ama sanki kremler arttırdı bugün kontrol vardı ama hastaymış doktor pazartesiye kaldı sizede oldu mu nasıl geçti