nlyoya Ek gıdaya oldum olası sıcak bakmıyor 3-4 kasık yer bırakır ac kalsada mama içer varmı böyle aranızda cocugu olan ne yol izlediniz?
Semass nlyoya benimkide mama yiyor yeni ek gıdaya geçtik hci sevmiyor yemeyi 1 kasik alıyor bırakıyor napicam nasıl sevdiricem bu çocuğa yemek yemeyi bilmem . Bi havuçlu kabak 4 kasik yiyor sonra onuda yemiyor. Daha erken diye zorlamiyorum zamanla oynata oynatan güle oynaya yedirmeye calisicam yemek yemeyi stres kaynağı olarak görmesini istemiyorum
Eminecak nlyoya benim bebeğim küçük 8 buçuk aylık hep meme diye aglardi sonra yogurdu sevdigini bildiğim için her yemegi yogurtla karistirip yedirmeye basladim. Bende çoğu yemegi yogurtsuz yemem sanırım bebem de bana benzemiş allahtan yoğurt seviyor da her şeye katip yediriyorum
Mhs1407 nlyoya benim oğlum 8 aylık hiç yemiyor ilk kaşığı uzatınca bi iki defa ağzını açıyor sonra asla açmıyor ittiriyor kaşığı ne verirsem vereyim durum bu çok zor
nlyoya Semass sizinki yeni ek gıdaya geçmiş ben ayını belirtmeyi unutmusum 18 aylık. Sizinki zamanla alışır diye ümit ediyorum ama bizimkisi ek gıdaya basladıgından beri böyle. Yemek yemedigi icin kabız oluyor beslenme bozukluğu var cünkü
nlyoya Eminecak bizimkiside yogurt yerdi ama suan yemiyor zor gerçekten kabızlık olmasa takmıcam ama cok canı yanıyor kaka yaparken zeyntiyağ işlemiyor mamasına katıyorım
Baloglumm41 Kefir içirin mutlaka probiyotik olduğu için rahat kaka yapmasını sağlıyor kabızlıktan kurtulmuş olursunuz birde kan değerlerine baktırdınız mı demir ve b12 eksikliği ciddi iştah kaybına yol açıyor bizde öyleydik takviyelerden sonra düzeldi çok şükür