Merhaba,emzirirken göğüs ucumda böyle beyaz kaymak gibi, sümüksü uzayan, pıhtı gibi bir şey oluyor bazen. Mastit olduğunu düşünmüyorum çünkü herhangi bir sertlik yanma vs hiçbir belirti yok. Genel cerrahi doktoru enfeksiyon olmadığını, bol bol sağım yapmamı ve o sütü atmamı söyledi. Böyle bir şey yaşayan var mı neden oluyor bu ve nasıl geçer ?