Hanımlar kızım 13 aylık daha yürümüyo normal rahat ince tabanlı bi ayakkabı aldım ama tabanı kalın olması lazım diyolar ilk yürüyüş için vicconun ilk adım ayakkabısını aldım sürekli ayağından çıkıyo rahat olmadı sonra yine vicconun sandaletini aldım yine bi rahatsız ve çıkıyo ayakkabı biri 19 numara biri 20 numara yani numaradan da değil