Dmtt06 benim başıma geldi ikimizde ishal olduk üşüttük bende bebeğimde. Takip edin önce ishal oluyor sonra kusma oluyor ağız dolusu 3 günde geçiyor. Eğer geçmezse halsizleşirse bebek doktora götürün. Ben götürmedim doktorla konuşuyorduk sürekli 1 gün ishal sürdü geçti sonra kusma oldu ağız dolusu her emmeden sonra çok kusardı. Baktım huzursuz değil ağrısı yok gazını çıkartıyorum. Sonra geçti. Karnını sıcak tut bol emzir sıvı kaybı olmasın.