3 ay 25 günlüğüz
18.45’te rutinler başlar 19.00 da uyur, saat 22.00-22.30 gibi mızırdanıp mama ister. Sonra duruma göre bazen 00.30 da bazen 1.30 da kalkar yemek yer yatar. 3.30- 5.30 yani 2 veya 3 saat aralıklarla kalkıp mama yiyor.Doğduğundan beri hiç sabaha kadar uyumadı hep merak ederim nasıl bir şey diye🥺. Çok nadir 19.00 da yatıp 00.30 a kadar uyur mamasız. 06.30 gibi güne başlarız. Altını üstünü değiştirip oyunlar oynarım, kartlarını gösteririm, taklit yaparım, biraz şarkı türkü derken 08.30 gibi emziririm ilk uykusunu sonra duruma göre 2,3 saatte bir yarımşar saatlik kısa uykular uyuyor. Eğer hava güzelse mutlaka her gün öğle uykusunu dışarıda yaptırıyorum o zaman çok güzel uyuyor 2 saate kadar. Ben de o uyurken kahve içiyorum bazen dizi izliyorum bazen kitap okuyorum. Gün boyu şarkılar türküler oyunlar, meme+mama… Akşam üstü 17.00-17.30 arası yarım saat son uykusunu uyuyor kalkınca mutfağa gidip kel kör yemek yapmaya çalışıyorum 😀 sonra babası geliyor biraz da o ilgileniyor işte öyle gün bitiyor. Bu ara hem sünnet oldu hem hasta oldu pansuman, ilaç döngüleri arasında kayboldum. 🎈