Şimdi bence direk kargo firmasına gidin telefondan çözemezsiniz. Birde gerçekten kargo firmanın sorunuysa kargo firmasıyla çözüm bulun satıcıya ulaşmanıza gerek yok çünkü neden satıcı ödesin ki kargocularin hatasını. Bunu kargocular ödemeli. Dediğim gibi firmaya gidin mutlaka telefondan zor