Merhabalarrr kızım 9 aylık oldu rutin kontrole gittiğimizde belli tahliller yapıldı ve serbest t3 6.86 çıktı tekrar tahlil yapılacak ona göte endokrinoloji bölümüne sevk edecek daha önce başına böyle bi durum gelen var mı acaba neden yükselir veya nasıl geçer doktorumuz şuan gribal enfeksiyon var vücutta oda yükseltmiş olabilir dedi şimdiden cevaplarınız içim teşekkürler ❤️