Benim doktorum içini kontrol etti sarı akıntı vardı biraz gümüş nitrat sürdü orayı yakıp kurutuyormuş bu işlemi iki haftada içinde iki kez tekrarladı . Her sürdükten sonra iki gün banyo yaptırma dedi. O şekilde kurudu . İsterseniz doktora gösterin içine açıp bakıyorlar .