grkmediz Regl mi oldum anlamadım 37.gün kesildi 42.gün geri geldi. Bugün 47.gün hala devam ama regl gibi de değil. Böyle uzayan ve doktora giden var mı
yapmaevladim grkmediz benimde 60 gün sürdü sonra kesildi cnm korkma biraz daha bekle doktora gidersin aşırı yoğun kanama yoksa tabi
Ruveydaa grkmediz 58 gün falan sürdü benimki, bitti gitti şükür 😇 Doktora gittiğimde sordum olabiliyor sorun yok dedi, muayene etti gönderdi 😇
Cimcikbasan Tam 60 gün sürdü. 60 güne kadar normalmiş. Doktorum 60 günden fazla sürerse kontrole gel demişti ama bitti gitti çok şükür. Bazı kadınların uzun sürebilir, merak etmeyin sonunda bitiyor
Zeynep_reyyan yapmaevladim 60 günün sonlarında yoğun oldu mu hiç benim 56 gün ve son iki gündür yoğun bir kanamam var ne yapmalıyım
grkmediz Zeynep_reyyan yok ilk günler hariç yoğun olmadı , boz gibi kan vardı 50 günde bitti benim 60 günden fazla uzarsa doktora gitmeyi öneriyolar
yapmaevladim Zeynep_reyyan hayır olmadı tamamen kesildi hatta 60 günden sonra . Ama bir kaç gün sonra yoğun kanamam olmuştu meğer adet olmuşum
grkmediz Zeynep_reyyan ben olsam giderdim hemen çünkü bu vakte kadar yoğun kanama olmasının normal olduğunu düşünmüyorum inkanınız varsa bence gidin