Elmsnghn Kızlar serum fizyolojik ile yıkama yapıyorum yok olmuyor, aspritor ile çekiyorum O kadar çok tıkanık ki tekrardan doluyor. Durmadan da hava verip aspritor yapmak istemiyorum. Bunu duydum bebeklerine yapan cokmus ama 4 aylkk bebeğime olur mu
Yigitefeninannesi_ Elmsnghn bende kullanıyorum ama sadece yattığı yerde yastığına falan damlatiyorum başka nasıl kullanılıyor ki
elizansmom Kızım şuan 5ay 17günlük doğduğundan beri geceleri yastığına 1damla damlatıyorum rahat uyuduğunu düşünüyorum