Ysgl26 Tam 9 aylık olduk ve ilk dişimiz çıktı.. çok şükür ağrısız ateşsiz geldi dişimiz.. diş buğdayı yapıcam ama nasıl yapılır ki ? Sizler nasıl yaptınız neler koydunuz içine.. başka bişy yapmak gerekir mi yanına ?
YaseminAren Ysgl26 bız ev ıcınde yaptık bugday nıhut fasulye kaynattık ben acı sevmıyorum dıye acı bıberı herkrs kendı tabağına koydu.. Bırde ılk dısını gören ayakkabı alırmıs malesef ben gördüm evdekı herkrstrn de para aldım tabaklarla🤣💸
Oz_ge1 Ysgl26 benim annem diş buğdayı yaparsan nohut felan koyma büyük olur dişleri demişti sadece buğday kaynatırim yaparsam
Ysgl26 YaseminAren ilk dişiniz babaanensi gördü hem hediye aldı hem para verdi..3-5 kişiyi çağırcam kek börek falan da yapayım dedim yanına
YaseminAren Ysgl26 ınsan cagıracaksan mıkyoncularda susler oluyor dısımız cıktı dıyr masanın ustune onlardan da alabılırsın guzrl olur
Ysgl26 Oz_ge1 aa hiç duymamıştım.. buğday darı falan kaynatılıyo herhalde diyo annem de biz de bilemedik 😂