YelizEliif Merhaba canım annelerim, oğlum 6 aylık sünnet olduk 2 gün önce, sünnet yaptıran annelerim varsa, yara nasıl kuruyacak hangi kremi sürüyorsunuz iyi geliyor bana biraz yardımcı olur musunuz 🙏🏻
Gokce_anestezi Merhaba🌸Terramycin sürebilirsiniz.Bezine bolca sürün öyle kapatın,yapışmasını engellemiş olursunuz.Her bez değiştirdiğinizde ön tarafa bolca sürün.Başka bir şey yapmanıza gerek yok🙏🏻