AyEmRa yoğurtlu ıspanak verdim o mevsimde ne varsa verdim. Bizim yaza denk gemişti taze fasülye bile veriyordum. Ama öyle bugün şunu bugün bunu yapayım demedim.
Hamileyken çiçek almaya gitmiştim orada çiçekçi teyze vardı 2 torununa bakıyordu. Bana kızım ek gıdaya geçtiğin günden beri sen ne yersen bebeğine de ver dedi. Tecrübeli kadın dedim bende öyle yaptım ne yediysem verdim yemeklerin suyundan verdim hep bazen ekmeğe bandırıp verdim. Şimdi 14 aylık hiç yemek seçmez ben önüne koyarım kendi parmaklarıyla tadını çıkara çıkara yer🧿❤️