tiredmom_ Anneler Merhaba Golden Goat mama var elimde 23 Şubat’ta açmıştım 4 hafta süresi var yazıyor üstünde acaba Şu anda yapsam sıkıntı olur mu yani öncesinde yapıyordum da bugün ayın 17’si 4 hafta dolana kadar kullanmalı mıyım yoksa atmalı mıyım