Marianne tebrik ediyorum, 2. çocuğum olursa ben de ilk aydan itibaren iletişim kurmak istiyorum. Kızım 8 aylıkken kısa bir süre tuvalet iletişimi kurduk, daha erken bezden ayırmak istiyordum ama ben işe başladım kayınvalidem de zorlanmak istemedi biraz büyüsün dedi, 2 yaşına girmesine az bir zaman vardı bezi bıraktığında