rdnzvc Bebeğim 50 günlük cumartesi gününe randevu aldım özel bir klinikte uzman doktora , ancak hala kaygılıyım sizce bunun doğru bir zamanı var mi
Simgealp39 rdnzvc merhaba ben oğlumu 39 günlükken yaptırdım ve iyi ki yaptırmışım kimseye çocuk konusunda tavsiye vermem ama sünnet kesinlikle yaptırılmalı ne ağrısı oldu ne bir zorluğu
Gulsemmm Bizde aynı zamanda yaptırdık ve o kadar çok memnunuz ki iyiki yaptirmisiz dedik sonra ilk saatler biraz zor geçti ama sonra çok rahattı
Ogretmen_anneeee rdnzvc 47 günlükken yaptırdık . İyi ki yaptırdık içiniz ferah olsun . Sadede yöntem klips ve dikişliye karar verin
atlasask rdnzvc biz de o zamanlarda yaptırdık iyi ki de yaptırmışız oldu bitti ne kadar erken o kadar iyi . Hiç yüzünüzde büyütmeyin bakımı da zor değil doktorunuzu iyi dinleyin ve uygulayın birkaç güne toparlanır inşallah 🥰🙏🏻
Fulyy rdnzvc Ben de bebeğimi 46 günlükken özel bir klinikte sünnet ettirdim bugun 3. Günü gecti gitti bile hic ağlamadı anlamadı yavrum.. ilk basta ben de terettütlüydüm ama simdi iyiki diyorum bence siz de kurtulun yaptırıp.
rdnzvc ahlas26 hmm beklememeliyim o zaman. İlk ayı kaçırdıysanız dördüncü ahdan sonra yazıyor internette
Gulsemmm Klips yöntemi biraz büyük bebekler için mantıklı olabilir belki bilmiyorum ama biz eski usül olarak yaptırdık 2-3 dikis vardı kendisi attı 3 günde zaten en sağlıklısı bu yontemmiş doktorumuz öyle dedi bizim