Artık savruk dikkatsiz ne derseniz. Yürümeye başlayalı 2 ay olcak. Önüne bakmaz. Bakıyorum aynı aydakilere bakarak yürüyor. Tümsek yüksek kaldırım farketmez yürür. Tutmasam düşer. Acaba düşsün ve öğrensin mi bi kaç kez düştü ama umursamadı. Nasıl öğrenecek bu olayı.