Asldrk Bebeğim 6 aylık ve ben bu zamana kadar 3 kez adet oldum hepte ya gününde ya erken oldum 1 gün falan şuan 2 gün geçti sizde düzensiz mi yoksa hamile mi kaldım çıldırcam bilgisi olan yazsınnn
mehmel54 Asldrk ilk 1 sene düzensizlik olabiliyor diye biliyorum bende ilk 6 7 ay düzenli bir şekilde olmuştum o zamanlardan beri düzensiz ilerliyordu yeni yeni düzene girdi