kelebek_17 Duygu0707 diş olabilir, 9. ayda 3 tane arka arkaya patladı bizim hala patlamaya çalışan var
Lily_potter Duygu0707 Ya bizimde aynı sürekli uyanıyor bide çok mızmız ayak tırnağı batık olmuş heralde o yüzden bizimki. Sizinde acaba bi yeri mi ağrıyor belkide diş de olabilir yani
Duygu0707 Diş eti alt kısmı kabarmıs gibiydi üstten bakınca da sanki beyaz çizgi yanyana insallah bi an önce cıkar cok agladı yavrum 🥹