Glzrpdr 2 aylık oğlum yarım kundak yapıyorum. Ama artık istemiyor kundağı. Yapmadigim zamanda eliyle koluyla kendini uyandırıyor. Kundağı belli bir süre sonra yapamayacağım. Bu süreç geçici mı, tecrübeli annelerimden yorum bekliyorum.
egeninanns Glzrpdr 4. Ay civarı azalıyor . Tek el kundak deneyin ya da yarım kundağı gevşek yapmayı deneyin bu süreçte çabuk uyanıyorlar çünkü
Linabuse1002 Glzrpdr 36 gunluguz aynı sorun bızdede var yarım kumdak yapıyorum ellerıni kıpırdatıyor uyurken ve uyanıyor kıpır kıpır ellerı hep derım uykuya dalamıyor tam kundak yaptım ellerı içinde busefer ondada cıkaramadığı için uyanıyor ellerını😂şaştım kaldım artık napacagımı
Yigitefeninannesi_ Aynı durum bizdede vardi eli kolu sürekli oynuyor kendini uyandırıyor du 3 ay 27 gunluk olduk hiç yok bile diyebilirim