Merhaba kızlar 16 saat sancı çektim ama normal doğum olmadı. Sezeryan ile bebeğim dünyaya geldi. Neyse bugün 55 günlüğüz ama arada bir kan geliyor kahverengi leke geliyor ama çok değil doktora da çıkamıyorum bebeğimi bırakıp. Bu durum normal mi doktora gitmelimiyim. Ve her leke gelmesinde gusül abdesti almalımıyım. Bilen birisi bilgilendirirse çok sevinirim.